denisegrundstrom.blogg.se

WIERD DREAM

Kategori: Allmänt

ja..ska jag ta och berätta om mig riktigt äckliga dröm från natten till igår. Det jag minns ör att jag och martin var hemma hos en kompis pappa (?) och umgicks, det var värsta ovädret utanför, åska, blixtra kommer ihåg att det var raketer också sen var det någon helikopter som åkte omkring med en kulspruta uppe i luften..och martin vart träffad så han fick en hjärnskada, han blev inte sig lik. Han kände inte igen mig, inte han familj INGEN! så minns jag att jag stod på balkongen med honom och försökte berätta att vi var tillsammans och vi älskade varandra men han vart bara arg och började skrika och slåss! sen vaknade jag av att martin satt över mig och kollade på mig, då hade jag panikgrinat i sömnen och ruskat på honom och kramats jätte mycket. Martin fick panik då han trodde att jag hade ont någonstans - älskling hah. var inte meningen att skrämma livet ur dig ! :) 
men det var en riktigt äcklig dröm då den kändes jävligt verklig! 
 
åh älskar min fina martin så mycket! you are the best ♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: