denisegrundstrom.blogg.se

FRUN & JAG FÖR EN KVÄLL

Kategori: Allmänt

 
Ja hörni.. det här med att jag lovade att blogga mer gick ju som det gick.. men i det här fallet skyller jag faktiskt på min dator. Som jag sa i förra inlägget så är min telefon klappkass att blogga ifrån.. bilderna blir upp och ned av någon anledning och jag har för tjocka fingrar för att kunna stava. Min dator är inne på sista versen och lägger av lite då och då, bluescreen till och från och blir överhettad titt som tätt.. ja u name it! Men nu är an igång och så även JAG.
 

Ja vad har hänt sen sist då? en hel jävla del. Som jag återigen sa tidigare så är jag numera full ockelbo-bo. Jag bor i Ockelbo, är skriven i ockelbo, jobbar i ockelbo och är även skriven på hälsocentralen i ockelbo. Nu saknas väl bara frisör och tandvård här i ockelbo. Men eftersom att jag aldrig går till en frisör och klipper mig utan jag har kala fläckar i hårbotten av någon annan anledning så hoppar jag det. och tandläkare.. ja var hos tandplågan för inte allt så längesen i gävle, och det var även sista gången gratis så dit lär jag väl aldrig mer gå nu när det börjar kosta pengar.. more candy for me! 
Idag är jag inne på min första lediga dag av tre och har inte gjort ett dugg förutom att vakna, fick för mig att jag skulle in till gävle och supa som om det inte fanns någon dag efter, men det blev ej av då jag är skit kass i magen så stannar hellre på en safe zone. Martin jobbar och kommer inte hem förens imorgon så Carro är mitt sovsällskap inatt, men hon jobbar och kommer nog om ett tag. Jag har förberett myset tills bästis kommer. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: