denisegrundstrom.blogg.se

BINGOLOTTO

Kategori: Allmänt

Imorse stack M till jobbet för att jobba dygn, så han kommer hem imorgonbitti när jag har dragit till jobbet. Så honom får jag inte se förens imorgon när jag kommer hem ifrån min flyttstädning som jag ska göra med Lisa i Sandviken. 
 
Som tur är har Ewelina och Joakim varit i Ockelbo hela dagen idag så jag har haft sällis iallafall. Vid halv elva så kom Ewe och plockade upp mig så åkte vi iväg till Åbyggeby och kollade när hennes lillebror hade basket cup (?) var där i ca 4 timmar iallafall, vart lite långtråkigt i slutet då jag blödde näsblod bara sådär huxflux och fick huvudvärk...så åkte hem och kollade någon avsnitt av himom på netflix innan dom kom tillbaka och spelade bingolotto med mig :) tyvärr vart det ingen mille idag men tänkte ta det nästa söndag istället! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: