denisegrundstrom.blogg.se

NYTT FÖRSÖK & BILDEN BLIR FEL! DAMN...

Kategori: Allmänt

nytt år och ett nytt försök till att blogga? - ja det tycker jag. det har hänt rätt mycket sen jag bloggade sist. jag jobbar inte i gävle som städare längre utan jobbar numera på ica här i ockelbo så det är slutpendlat för min del! så himla skönt. jag och martin är så gott som klar med vardagsrummet och har börjat tagit oss ann sovrummet nu. ska se efter om jag har nå för och efter bilder från vardagsrummet. vad mer då? - jo jag har firat jul och nyår med världens bästa pojkvän och mina fina vänner. lyckades lura ut nellie hit på juldagen men hon kommer nog aldrig mer tillbaka... tråkigt nog. ja det var väl lite utav allt som hänt. jag ska försöka blogga meer från datorn då det blir riktigt inlägg..min telefon, som jag sitter på nu vill inte alltid samarbeta och därför lägger jag ner bloggandet. men nuså! 
 
jag sitter iallafall nu och sippar på en kopp kaffe, ica kläderna är på och jag ska alldeles strax knalla fram. 10 - 17 bröd & mejeri har jag idag :) - so funny! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: