denisegrundstrom.blogg.se

AMERICAN HISTORY X

Kategori: Allmänt

Bygget är igång igen, Martin har nu satt upp tv-bänken på väggen så den är fri från golvet! jävligt schysst blev det, och man kommer även åt att dammsuga! Tv:n har vi satt upp på väggen igen och det blev också riktigt bra. Jag ska ta och göra mig i ordning för att gå till Trillin och luncha med Towe :) var längesen man träffade den damen nu så det är väl på tiden. Ska ta och kasta mig i duschen lite snabbt sen knalla iväg. 
 
Igår kväll fick vi för oss att dra in till Rusta, så vi drog med oss Sven och styrde mot Sandviken. Fick med oss lite smått och gott, en rakhyvel till mig, vinglas samt whiskeyglas så nu ska karln min lära sig dricka wirre. Mer då ? - jo lite blockljus som vanligt..man kan aldrig få för mycket! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: