denisegrundstrom.blogg.se

RADIO

Kategori: Allmänt

Grabben har åkt iväg och hjälper till med att lägga tak med Hedman och Erik. Jag sitter och pumpar massa härlig musik på Spotify radion, så jävla smart när man själv inte kan komma på vilken jävla låt man ska lyssna på, då är det bara välja en genre och sedan pumpa! g-rymt, lyssnade lite rock nyss men har slajdat över till Club/House nu, tänkte ta igång och städa lite det ser verkligen förjävligt ut här hemma. Sedan klockan 5 ska vi iväg och äta mat hos M's mor och far - super mysigt! 
 
Jag tog min sista cigarett för någon timme sedan och jag planerar inte på att köpa nå nya heller. Hur som haver så har jag bara råd med att köpa mitt farbannade tågkort sedan är pengarna slut.. så hur jag än vrider och vänder så får jag inga cigaretter endå - och då är det väl kanske lika bra å göra ett riktigt försök till att sluta?
am i right? 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: