denisegrundstrom.blogg.se

SHOPPING & WORK

Kategori: Allmänt

Tjabba tjena. Helgen är snart över..söndag idag och jag jobbar. 16 minuter kvar tills jag börjar och jag sitter och suppar på dagens första kaffe. 10-16 står på schemat idag så det kommer gå undan. Hade en mysig morgon med lite gos i sängen innan jag klev upp och gjorde mig sällskap vid frukost. Fil, juice och macka -omnom! Sen fick jag skjuts till jobbet :) ♥ 
 
Annars då? - jo löning i fredags och det var kaos på ica när jag jobbade. Hela Ockelbo har nog handlat för flera mpnader framåt nu. Jag jobbade till sex sen hem och hade lite fokj som skulle tatuera sig. Så var igång till två på natten ungefär sen kasta jag in handduken. Igår sega jag till klockan blev runt 17 då slet jag med mig Hanna och M och vi åkte till köpis.. väl där hade vi bara ca en timme på oss ( vilket jag inte visste ) så han bara mdd Bikbok, Gina Tricot och lite skoaffärer. På sådan kort til lyckades jag endå göra av med ca 200 på Bikbok och 1000 :- på Gina. Men pker nog tillbaka imorgon om karln vill och köper mig lite nya skor. Kängorna är inne på sin sista vers nu.. aja..nog om shopping. Nu är det jobb som gäller och jag ska ut och tjuvröka lite innan jag börjar! Puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: