denisegrundstrom.blogg.se

LÖNING

Kategori: Allmänt

Hejsan! Super förlåt för jäääätte dålig uppdatering, men jag har verkligen ingen ork. Och jag har aldrig datorn uppe nu för tiden, och när jag bloggar från telefonen så blir det alltid fel och sidan dampar... ja jag orkar bara inte krångla! Men ska försöka bli bättre - ingenting jag lovar. 
 
I fredags när lönen rullade in så plockade M upp mig efter vi båda jobbat klart och vi satte igång dagens stor handling(ar). VI började med Rusta och Ö&B. Jag handlade för ca 2000 :- från båda affärerna, kan säga att det var så värt det och nu började det äntligen se fint ut här hemma, eller fint har det väl varit länge men hallen börjar ta sig. Väggarna ska dock bara göras om men annars så.. sen drog vi vidare till citygross och kom därifrån med 4 stora pappåsar fulla och 2 plastkassar med mat! så nu jäklar finns det, vi handlade även så mycket så att vi bara behövde visa upp kvittot i förbutiken så fick vi två wienerbröd och varsin kaffe! :) mumma! det behöver man efter en värkande rygg/fötter och bilen full med stuff! älskar löningsdagarna.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: