denisegrundstrom.blogg.se

SAY WHAT?

Kategori: Allmänt

hum, vem försökte jag lyra när jag sa att jag skulle blogga mer? - mig själv? ...silly me. ja som ni alla kanskevhar märkt så är det ingen idé att jag säger "åååh nu SKA jag börja blogga mer, jag lovar lovar lovar" - för det verkar aldrig hända. så istället bliggar jag när jag kan och känner för det men ska försöka göra ett nytt försök till bättre update. hur som haver så jobbar jag och slutar om två timmar. har kassa 1 nu fram till 20.00 så dör blir jag kvar.. har precis svept en kopp kaffe och tryckt in en semla i ansiktet så nu kommet jag väl sitta och fisa bakom kassan med all denna grädde i maggggen. hheh. peace out. bloggar sen. kanske. om jag kommer ihåg det. eller inte. eller. va? . nej. hejdå. hej.då. puss.s.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: