denisegrundstrom.blogg.se

SLAPPO

Kategori: Allmänt

Ursäkta för att jag inte uppdaterade någonting igår, jag hade faktiskt tankarna på det hela dagen men det vart bara aldrig av. Endå låg jag bara i soffan hela dagen och samla krafter till nästa veckas jobb. Nu är jag trött på att leva fattigt så som tur är så är det löning på fredag. Då ska jag och M iväg och storhandla samt kika efter lite julklappar till folket - Mysigt! 
 
Igår fick jag så sjukt tråkigt efter att ha legat i soffan sunkig och slapp hela dagen, så jag satte igång och göra mig i ordning för typ fest (?) så när M kom hem ifrån jobbet trodde han att jag skulle iväg på något, men nejdå. Men det var nästan lika bra att jag "piffade upp mig" lite för senare hörde Caroline av sig att hon skulle hem till en gemensam kompis här i byn så hänkade på henne dit och umgicks lite med folket. 
 

Kommentarer

  • lina jonsson säger:

    damn hot! :*

    Svar: Men ska du yttra dig? hottie.
    Denise Grundström

    2013-01-05 | 15:17:31
    Bloggadress: http://linamjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här: