denisegrundstrom.blogg.se

WORKTIME - AGAIN

Kategori: Allmänt

Ja jag jobbar och sliter..jävlar i mig om jag inte får en bra lön, men det tror jag :) förhoppningsvis. jaha..annars då. jo jag jobbade klart till ungefär strax lver åtta. tog med lite fikabröd hem som jag tänkte att jag och darling skulle pula i oss men det var vi alldeles flr seg för så M somnade på soffan och jag glodde på några avsnitt av How i met your mother innan jag tog värmefilten och traska in i sovrummet. Gjorde ett försök till att få med mig M också men det var han alldeles för trött för så jag bredde ut mig bra i sängen själv och somnade som en stock med tufflan. 
 
Nu sitter jag på jobbet och ska gå ut och ta en sista ryk innan det är dags att hoppa på. 12-20.15 idag med..fina cash. Klev upp vid tio och han ta det riktigt lugnt med en stadig frukost, lite kaffe och fika med hjärtat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: