denisegrundstrom.blogg.se

"TUFFLAN"

Kategori: Allmänt

 Hej lördag! :)
Gud så härlig med helg, det är helt otroligt vad jag har längtat! 
Hela veckan har varit kaos känns det som, har varit trött och sliten hela veckan. Igår jobbade jag kortaste dagen, då vart det 7 timmar. Annars har det inte varit under 10 timmar per dag. Men det är ju en fin slutspurt innan dom slutar räkna lönen för september. 
 
Tänkte spoila igenom lite vad som har hänt medans jag haft en paus bland bloggandet. 
- Vi har skaffat katt! :D jajjemen, en liten katt tjej! Vi vet inte riktigt vad hon ska heta, Martin vela att hon skulle heta "Foggy" men vad är det för kattnamn? Jag sa "Fizzy" som vi även döpte na till men jag säger hela tiden " Tufflan" till na så ja det får nog bli så.. haha. 
 
Igår vart det lite bullbak för min del då vi väntar besök idag. Pappa och hans fru skulle komma förbi en sväng och dricka en kopp kaffe och Martin mamma i en annan sväng och kolla på kissungen - trevligt! Så nu har vi lite gofika att bjussa på. Hela lägenheten är även städad så nu har jag det ur vägen och kan bara slappa resen av dagen.. skööönt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: