denisegrundstrom.blogg.se

♥ SÄNGHÄNG MED MINA BÄSTA ♥

Kategori: Allmänt

Godmorgon söndag! :) 
idag är vi rätt så sega kan jag säga..det var en lång dag. Dagen startade hemma hos erik och gabbe, även magnus, sven och agaton kom dit förbatt hjälpa till att bära en bänkskiva på typ över 400 kilo..jag och gabbe stod glatt och kollade på vi :) sedan åkte vi hem vid fem tiden för halv sju kom m's bror och hämtade oss då vi skulle in med hela martins familj till folketshus i Sandviken. Vi hade nämligen blivit bjudna på en liten föreställning med Sandvikens symfoniorkester som spelade lite allt möjligt, en jätte duktig kille var det som sjöng. jag har en video som jag hade tänkt lägga upp nör jag startar datorn. 
 
Ja efter det var färdigt åkte vi hem mot Ockelbo, men jag han inte mer än att ta av mig mina killerheels och pissa innan vi skulle röranoss vidare. Det var 20 års fest i Mo så vi drog oss dit. Men vi åkte hem rätt så tidigt endå! så nu ligger jag hör med en snarkande karl på min högra sida och en sprattlande katt på min vänstra! gooood ♥ 
älskar er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: