denisegrundstrom.blogg.se

RENOVERING

Kategori: Allmänt

Ja men hallådär
igår var jag så trött och hade fullt upp så orkade inte blogga! jag hamnade på en flyttstädnin
g med lisa i sätra som gick bra som vanligt. När jag slutad
e kom Martin in till Gävle och vi åkte och kollade tapeter på engång. Hittade inga vi föll för i på K-rauta så vi knallade in på dollar och där vart jag 600 spänn fattigare! men stödskåpet är uppdaterat och snyggt så nu kan jag köra på igen :) 
Efter det åkte vi mot Sandviken där vi hittade tapeter på rusta så nu är vi i full rulle med renoveringen av vardagsrummet hemma! Vi ska måla tre vita väggar och ha en fondvägg, vitfärg tänkte vi köpa i Ockelbo men såklart stängde dom en timme tidigare igår bara för att just jag skulle handla, så M skulle införskaffa lite färg idag när han är ledig. Det kommer bli så sjukt snyggt! Med nya soffan och allt som kommer förhoppningsvis nästa vecka! :) 
 
Nu ska jag torka lite golv sen gå och dricka kaffe med nellie och jennika innan nästa städning :) 
bilderna blir sne..men det är ni väl van vid nu! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: