denisegrundstrom.blogg.se

NEVER SAY NEVER

Kategori: Allmänt

god kväll fellas! 
towe drog nyligen hem och jag har bäddat ner mig i sängen med misse. Vi hade det super mysigt och roligt..en ra döden upplevelse som resulterade i att jag höll på skit på mig och towe slog av sig kepsen! hahah skrattar ihjäl mig nör jag tänker på det. 
Vi kollade på en as bra film som vi pausade på mitten och slog på X-factor. Chips, godis och cola köpte hon med också som det finns massor kvar utav som jag ska skynda mig å äta upp nu så jag slipper dela med mig med martin som kommer hem från jobbet imorgonbitti. Vi kollade även på Justin Biebers film som förövrigt är aå jääävla bra! gillade faktiskt honom innan han vart känd sen kom man in i någon "hat period" och nu är jag helt såld för honom igen! ååååh ♡
 Nu ska jag sova, fast jag är ledig i morgon - skööönt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: