denisegrundstrom.blogg.se

MÅNDAG - LEDIGHET!

Kategori: Allmänt

Martin har dragit iväg på möte och jag håller på tar mig ann garderoben och inväntar Towe som ska komma på en kopp kaffe innan hon åker in till Gävle och blir snygg i håret! 
Jag har fått skrubben för mig själv som jag har gjort om till garderob. Det ska sättas upp lite hyllor och sånt till byxor och skor :) kommer nog bli riktigt bra när det blir färdigt. 
Nu var det ca en vecka sedan vi beställde soffan så snart är den här! fast jag måste hinna tapetsera innan, så jag har inte jätte bråttom med att få hem den faktiskt! 
 
Idag BORDE mina kläder som jag beställde för över en vecka sedan från Nelly.com komma! fick sms i fredags om att dom var på g, så med lite tur så är dom här idag :) det hade varit awesome. Nu ska jag ta hand om disken och fixa i garderoben innan det kommer besök. 
bilder sen i lördags

Kommentarer


Kommentera inlägget här: