denisegrundstrom.blogg.se

IT'S GONNA BE AWESOME!

Kategori: Allmänt

Tjabba tjena. 
Kom hem, slängde i mig lite krubb och strax därpå kom Martin hem. Jag kastade mig sedan i duschen för vi skulle åka och kolla på Erik och Gabbes nya kök, men Gabbe hade dragit iväg till jobbet så då vart det inte så roligt så M fick skjutsa hem mig och nu har jag snacka med Nellpan i telefonen i ca en timme! vardagsrummet kommer bli så sjukt snyggt när vi är färdig med allting, längtar till löning nu så vi kan åka och köpa tapeter och börja dona :) 
 
M är kvar hos Erik och jag sitter här och proppar munnen full i ballerinakakor. Snart är det dags för X-factor! så ska ta och hoppa i mjukisarna, tända lägenheten full i ljus och ivänta karln min så vi kan gosa lite. 
Imorgon är det två hemstädningar som står på schemat för mig sen slutar jag. SWEEEET! 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    fått med dig mina kläder ? ;)

    2012-09-13 | 21:11:17

Kommentera inlägget här: