denisegrundstrom.blogg.se

IRRITERANDE INLÄGG

Kategori: Allmänt

Hej på er! nu är jag hemma, eller har väl varit hemma i ca en timme! vi brudar åkte hem till emilia och körde en rond monopol, och vem kamma hem vinsten om inte jag då? jooolå satte. Lite halv grym sådär jag. Tog tio över sju tåget hem och ingen är hemma..nej för martin var tvungen att jobba ikväll IGEN pga sjukdom på jobbet..så jävla tråkigt. skulle nästan kunna börja grina! får inte träffa han förns imorgon eftermiddag/kväll. Jaa jag är kär och kan inte vara utan min karl såhär länge..någonting man måste vänja sig vid antar jag -.- 
 
Hur som haver sitter jag här äcklig å jävlig, trött, irriterad och kollar lyxfällan och äter mig mätt på kakor då det är typ det enda som finns här hemma. Luktar även förjävla illa då jag tror det var en vecka sen jag duscha...(skämtosido...eller!?) så ska kasta mig i duschen och gå och lägga mig och invänta helgen som jag glatt hälsar välkommen imorgon! 
Nu vill jag att Martin kommer heeeeeem!!!!!!! 
this is driving me crazy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: