denisegrundstrom.blogg.se

I GOT SOME WORK TO DO

Kategori: Allmänt

Även fast det är helg så vart det inte så mycket update endå.. kanske för att jag inte har så mycket speciellt att skriva om!? - who knows. 
Idag fick jag iallafall besök av mormor på kvällskvisten, hon hade med sig lite fikabröd och som tack för det så fick hon slänga i hårfärg åt mig..snäll sådär ja. Köpte mig en mörkblond färg som nu är i och det vart tio gånger bättre än hur det såg ut innan iallafall! nu ska jag slinga håret tills det är ljust. Känns som att det blir ett bättre resultat då..  
 
Erik kom hit nu på kvällen och kollade lite film, snövit någonting..riktigt bra film faktiskt :) Han drog precis och nu ska vi tacka för idag och slänga oss i sängs. Imorgon inväntas en jobb dag 8 - 5. Mindre roligt! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: