denisegrundstrom.blogg.se

FÖRBANNADE ÄCKEL, LÄR DIG ÄTA SOM FOLK!

Kategori: Allmänt

Nu är dagen slut för idag och jag hade hoppats på att få åka hem med 17.11 tåget men det vart såklart inställt eller uppskjutet en timme så sitter på stationen och irriterar mig över något mongo som inte kan äta en jävla risifrutti som en normal människa! usch, sluta smaska för i helvete!!! ryggjäveln tar kol på mig också får sitta med en hållning som om ryggen har gått av på mitten för att över huvudtaget kunna andas nästan det första jag ska göra nästa tisdag är att boka tid för både massage och någon som får knäcka den åt mig. 
svinhungrig är jag också..har inte haft någon tid alls till att äta lunch idag så maken värker. nej usch nu är det mycket klagomål från min sida.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: