denisegrundstrom.blogg.se

FIN VÄDER I OCKELBO

Kategori: Allmänt

Godmorgon! :) jajjemen klockan är 07.45 och jag är vaken. Martin kommer alldeles strax hem och jag är i fullrulle med att tvätta. Dom två första maskinerna är igång nu och det är kanske max tre maskiner till, så det kommer ju gå fort :) 
 
Måste säga att även fast jag kliver upp den här tiden varje dag, (eller sex kliver jag upp, nu fick jag faktiskt sovmorgon till fem i sju) så klagar jag inte för att jag inte fick sova ut nu.. det är inte sov som jag längtar efter mest med att vara ledig utan det är att man har en hel dag på sig att göra vad man känner för te.x. Sova det kan man göra i graven säger jag, så länge man har dagarna att utforska så! :) hah. 
 
Jag har skaffat mig en riktig mördarfinne också som ni kanske kan se! precis i piercing hålet också haha. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: