denisegrundstrom.blogg.se

EN DAG MED NELLPAN

Kategori: Allmänt

Godmorgon lördag! idag är jag piggare än vad jag var igår..uscha vilken huvudvärk jag bråttades med hela dagen, men som tur är så har jag kusin som är för mestadels hemma så hon fick bjuda på alvedon och mat och jag vart lite piggare. Vi tog det riktigt lugnt där innan vi åkte hem till min andra kusin (Jennie, Nellies storesyster haha!) och drack en kopp kaffe innan mitt tåg skulle gå, vi snackade massa gamla minnen och det var riktigt kul att träffa J igen också! 
 
Väl på tåget så vela jag bara hem då huvudvärken kom krypandes igen men såklart så ska tåget stanna två gånger och köra jätte sakta halva vägen så det tar en timme att komma från Gävle till Ockelbo! come ooon. Efter att jag varit hemma ett tag så kommer Gabbe med cheesburgare -omnomnom! sen sängläge. det var min fredag det! riktigt trevlig bortsätt från att man troligen börjar bli sjuk :(
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: