denisegrundstrom.blogg.se

CAROLINE

Kategori: Allmänt

Hej på er. Nu är jag hemma, eller det har jag varit sen fem tiden men jag har nämligen haft min barndomsvän Carro på besök över en kopp te och lite snack. Hon är tillsammans med en kille som bor här ute i Ockelbo så hon är här väldigt ofta, vilket är bra för mig så jag får någon att umgås med ibland :) Som ikväll tillexempelt. 
Idag sprang jag över till Janina på lunchen. Det var inte igår man träffa den damen, plus att hon har fyllt år också så var över och gratta na lite och som present fick hon bjuppa på käffe. 
 
Idag fick jag sluta tidigt, vid tre tiden. Hade egentligen en städning mellan 15-17 men den blev inställd. Inte klagar jag int! sen fick jag meddelande från chefen att jag var ledig imorgon - awesoooome! första lediga dagen sen jag började. Dom sa i början när jag fick jobbet att det skulle möjligen bli mycket lediga dagar men icke då! jag har jobbat på hela månaden men det är jag bara glad för :) men imorgon ska det faktiskt bli skönt att vara ledig. Martin är också hemma imorgon så då vart det genast mycket bättre.
Jag och Ida åkte hem till Emilia efter jobbet och snodde lite kaffe där också och kollade ett avsnitt av SoA! bästa serien, snart kommer nästa säsong ut! FINALLY!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: