denisegrundstrom.blogg.se

C2 HÄNG MED BRUDARNA

Kategori: Allmänt

Chacha bloggen! ironi..
nu sitter jag i bilen påväg hem som i vanlig ordning. slutade vid två tiden och då samlades vi brudar på c2 som vi alltid gjorde under skoltiden! lovely, har saknat att ha hela gänget samlat ♥ 
 
Nu ska jag hem och fundera ut vad jag ska göra resten av dagen..sätta mä å rita kanske? ja vi får väl se vad som dyker upp. Grabben min har åkt till jobbet jobbet nu också, men innan hade han varit så duktig å plocka in disken i maskin, dammsugit och donat litt. Han gör det enkelt för mig å hjälper till, älskde plutt! han vet att jag städar hela dagarna så du underlättar det verkligen när han gör en insatts som det här. Även om jag älskar att städa och låter hellre honom slappa och sköta matlagningen istället (då jag är riktigt dålig på att göra mat..) så kan det bli lite för mycket ibland bara. Tur jag har en sån underbar sambo ♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: