denisegrundstrom.blogg.se

TRASIGA KNÄN

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen med datorn i knät och katten på sidan och x-factor är på på tv:n. När jag kom hem ifrån jobbet så slängde jag i mig en macka sen knalla jag iväg till solariet med Towe och solade i 20 minuter, guuuuud så skönt det var! var alldeles för längesen jag solade och det ska de bli ändringar på. Hatar att vara blek och äcklig när det är såhär grått och trist ute. 
 
Ska ta och hänga in min rentvätt i garderoben som fortfarande ligger i tvättpåsen (martin börjar klaga alldeles för mycket nu...) sen ta en dusch och byta sängkläder och gosa ner mig med karln min framför en film. 
Idag putsade vi en jäkla massa fönster och det resulterade i att mina ben/knän är alldeles trasiga! ena knät är alldeles svullet 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: