denisegrundstrom.blogg.se

SKA JAG? SKA JAG INTE?...

Kategori: Allmänt

Hejsan! 
Sitter hemma och väntar på att M ska komma hem från tippen så han kan göra mat åt ma! - det är han som står för matlagning i det här hushållet. 
 
Idag har det gått bra att jobba iallafall, hamnade ute i torsåker på en flyttstädning sen i sandviken på ett backjobb. 
Mötte upp Martin och Skogh vid stationen och sen gick vi och handlade i detta assköna väder, dock lite kallt! 
 
En sak som slog mig häromdagen är om jag ska ta och stoppa i mina piercingar igen, saknar dom som fan titt och tätt och nu är det riktigt illa. Ja så får det nog bli, vill jag inte ha dom tar jag bara ut dom ;) 
är även bra sugen på att färga manen röd igen, bara det att man måste hålla på dona med den så jävligt då! såfall får det bli en mörkare nyans

Kommentarer

  • Frida säger:

    Klart du ska, du är riktigt snygg i de!

    Svar: Ja det lutar iallafall åt det hållet! tackartackar :)
    Denise Grundström

    2012-10-25 | 16:19:37
    Bloggadress: http://mylifeasfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här: