denisegrundstrom.blogg.se

OLDIES

Kategori: Allmänt

Ida kom på besök och drack lite kaffe och snackade skit, även lilla hunden hade hon med sig! tihi. Efter någon timme kom Towe och hade med sig äppelpaj som hon hade bakat, men hade precis slängt i mig min supergoda bacon röra så var spyfärdig så den får vänta tills imorgon! 
 
Nu är klockan tio över tolv och jag är super trött, men frågan är om jag ska ta och sova i soffan. Det säger jag varje gång med slutar med att jag går in i sovrummet endå. Imorgon kommer M hem vid sju tiden, så då är det mysigare om han kommer och kryper ner med mig i sängen än i soffan. Nej puuh, ska ta och blåsa ut alla miljarder ljus jag har tänt för att få upp värmen i denna satans kalla lägenhet sen ta kattn under armen och bädda ner mig. Har tankat hem True Blood som jag med glädje ska börja kolla om på! gaah, skarsgård♥ - tjena hejsan! 
 
ni får två super gamla bilder som jag nyss hittade när jag scrollade igenom bilddagboken första gången på super länge haha.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: