denisegrundstrom.blogg.se

NYA SOFFAN ÄR HEMMA

Kategori: Allmänt

Åh nu har jag äntligen slagit mig ner i nya soffan och har kisse sovandes på min mage! pontus, skogh och carro var hit och hjälpte till så det tackar vi för :) dom hade skickat med fel skruvar och ritning så martin älskling fick åka tillbaka till valbo och hämta dom riktiga! som plåster på såret för det fick han med sig en jätte fin ljuslykta och ett textilbortagningsmedel så det var ju bra! 
 
Nu ska jag kasta i mig något och sedan invänta carro som ska åka och sola med mig, sen ska jag ringa hit lite vänner som får komma och checja in nya soffan! den är så stor så jag vet inte vart jag ska sitta haha! nu skulle jag haft karln min hemma bara, men han jobbar natt så han ser jag inte förens imorgon kväll :( 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: