denisegrundstrom.blogg.se

NU INVÄNTAR VI SOFFAN

Kategori: Allmänt

Oj hör varvdet dött från min sida! sorry att jag har varit så dålig på uppdatera...
Just nu sitter jag på c2 i min ensamhet och dricker en kopp kaffe och väntar på 14.10 tåget som ska ta mig hem till Ockelbo. Idag har jag bara jobbar 4 timnar, skönt för mig men mindre roligt när lönen kommer. 
Det är rätt så mycketvsom har hänt sen jag bloggade..rummet är färdigt, jag har hunnit vart på Heartbreak med Towe och legat bakfull en hel dag. En ny väska är inköpt och ett par supermysiga tofflor som jag visar senare när jag sitter vid en dator.
här ser ni en bild på hur det vart! mamma sabatt tapeten ser lite blå ut på kort och jag kan faktiskt hålla med där lite..men den är svart/grå :) tar bättre bild när jag kommer hem! 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Najs brushan!! /janie

    2012-10-02 | 12:40:15

Kommentera inlägget här: