denisegrundstrom.blogg.se

MORGONKAFFE PÅ HAKKEGÅRD

Kategori: Allmänt

Goddagens :)
Jag är på min första städning just nu, har dammsugit i en timme märkte jag så nu får jag lägga i ett kol. Ida kommer och plockar upp mig när jag är färdig hör då jag inte börjar förens 13 sen i Hagaström och slutar 15 och då tänkte jag och ida åka och våldgästa Nellie och se om hon har nå roligt att erbjuda oss en fredag som denne. Sitter och funderar på vad som hönder idag, antingen är det röj eller så är det soffhäng. Eftersom jag inte är ett dugg sugen på att dricka så blir det nog soffhäng, men kanske någon annanstans. Ska höra med Hanna vad hon har för sig ikväll :) 
 
Hur som haver så åkte jag med Ewelina in idag till Gävle. Vi stanna på hakke och köpte oss en kaffe och tog morgonciggen innan vi for vidare! nu vill jag bara ta det där förbannade körkortet så man slipper pendla, det är det mest irriterande jag har gjort i mitt liv tror jag. Att åka det där förbannade tåget varje dag. Nej usch, nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem - plugga körkortsteori! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: