denisegrundstrom.blogg.se

KORT JOBBDAG

Kategori: Allmänt

Igår var det en riktigt trevlig dag!'jobbet gick superbra och när jag klev av tåget hemma i Ockelbo kom Carro och Skogh och hämta mig, och med sig i bilen hade dom Martina som är min bästa barndomsvän. Vi satt ihop dag in och dag ut och jag har inte umgåtts med henne sen skolavslutningen i  nian typ (tror jag..svagt minne!) så det var riktigt roligt att träffa dom båda :) vi stack ut och sladda lite med carros röda fara sen hängde vi hos mig och drack kaffe och lyssnade på nostalgimusik! får se om man kanske ska ut och slira lite med dom på lördag i sandviken, Martin ska endå jobba natt! 
Nu sitter jag hos min första och enda kund för idag! jajjemen ni läste rätt, idag slutar jag 12 så ska ta 12.35 tåget hem och ut på lite ärenden på engång, b.la handla sen knyta mina nya springskor (som jag fortfarande inte har visat bild på) och ta en prommenix och sedan gå och sola! kanske kolla vad Towe gör också :) ♥ 

Kommentarer

  • Martina säger:

    Jaa de va jätte roligt o träffa dig också gummis!!
    Hoppas vi ses snart igen :)

    2012-10-05 | 19:58:47

Kommentera inlägget här: