denisegrundstrom.blogg.se

IT'S ALL ABOUT WORK

Kategori: Allmänt

Godmorgon torsdag! :)
Nu ör det snart helg igen och det är jag väldigt tacksam för då jag börjar blibtrött på den hör veckan! fast helgen längtar jag endå inte till så mycket, hade velat spendera litebtid med M då han jobbar väldigt mycket nu för tiden ( vilketbär jätte bra! men man saknar att spendera lite tid med honom..) 
och även i helgen..han skulle ha varit ledig imorgon men ska jobba endå..jaja what ever...
 
Nu sitter jag iallafall och dricker mitt morgonkaffe och myser lite med misse. Ställde klckan på åtta och klev precis upp nör M kom innanför dörren från jobbet men han drog lika snabbt då han skulle greja någonting på bilen. Jag ska ta halv tolv tåget till stan och jobba i fem timmar - awesome. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: