denisegrundstrom.blogg.se

HURTIG DAG

Kategori: Allmänt

Idag är vi igång! jävlar i min låda. Jag har varit vaken sen 7 och har varit nästan i fullrulle sen dess.. låg och drog med mig M som kom hem halv nio ungefär och sen käkade vi frulle - ägg och bacon! omnom. Strax därpå kom Towe och vi drack en kopp kaffe innan vi drog på oss träningskläderna och begav oss ut. 5 kilometer på 40 minuter är en helt okej runda, sen sola vi 25 minuter på det också. Imorgon väntar samma runda. Kanske blir samma runda ikväll igen för jag ska träffa Hanna och motionera lite med henne å då hon har tagit en två dagars och kommer nog behöva bli av med lite kalorier (skämtosido) ;) haha.
fläsket börjar faktiskt sina runt maggisen nu, känns förjävla bra! blir mer och mer motiverad på att träna, speciellt om man faktiskt SER resultat! men dock så försvinner ju boobsen också, men har alltid levt med små titts så det lär väl inte gör någon skillnad om dom bli ännu mindre... 
 
Nu står Towe och lagar mat medans jag dricker mitt kaffe som jag nyss micrat sen imorse. Ska ta och städa lite sen i fredags då grabben hade fest sen kasta mig i duschen. Får se om jag kanske drar förbi Åkessons och fortsätter min städning där då det var en efterfest där igår! jag brukar vara den som man ringer in när man behöver städat - så länge det bjuds på kaffe och bulla så är inte jag omöjlig :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: