denisegrundstrom.blogg.se

GO AWAY YOU STUPID GHOST!

Kategori: Allmänt

Hallå, försökte blogga tidigare men eftersom jag har Telenor därav sveriges sämsta täckning så gick det inte..men nu verkar det hålla i sig! :) jag ör alldeles strax klar med min städning, ska bara putsa lite speglar sen är halva min jobbdag slut. Nästa städning börjar ett så jag funderar på vad jag ska göra tills dess. Jag ska träffa Nellie nör jag har slutat iallafall men innan vet jag inte. Jag sätter mig väl på c2 själv som i vanlig ordning. Måste bara berätta att jag halvt sket på mig alldeles nyss, jag stod och torkade golvet i kundens sovrum och där har dom små walkitalkies som dom har till barnen så blrjar det spraka i den där så jag tar mitt och går ut därifrån ( jag är livräddför "spöken") sen när jag är påväg ut därifrån då är det någon som sätter igång och prata så jag kutar nu för fulla muggar bort ifrån det där rummet och ringer martin som låg och sov ♥ men sen lista jag ut att det var bygggrabbarna utanför som måste ha kommit in på samma kanal..men jävlar i min låda vad jag fes ner mig!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: