denisegrundstrom.blogg.se

FÖRBANNADE MIGRÄN!

Kategori: Allmänt

Här var det dörr aom vanligt under helgerna. 
Men kan säga att igår låg jag i migrän/näringsbrist hela dagen, klarade inte ens av att kliva upp och gå på toa. Det slog mig att det var nästan tre dagar sedan jag käkade och full rulle på det. I förrgår jobbade ju jag till tolv, sen hem och handlade lite sen knöt jag om tilltränibgskläder och gick ut och powerwalkade 5 kilometer. När jag väl var hemma bytte jag om och gick och solade och träffade towe som var påväg hem från sitt jobb, väl hemma igen började jag storstäda, vill säga dammsuga, torka alla golv fixa allt som ska fixasoch sedab blrjade det ramla in  folk då martin hade styrt fest. Jaja, det var bara att göra sig i ordning men jag fick inte i mig mer än två cider innan min kropp sa ifrån, jag fick ont i huvdet och hade ribtigt svårt att hålla ögo en öppna! så allt folk försvann och jag gick och la mig och hä
r har jag legat sen i fredags kväll!
 
Så snälla Towe kom och lagade mat till mig och gav mig värktabletter igår då jag inte ens kom ur sängen. Men efter lite mat i magen och värkisar och en riktigt underbar vän så vart jag genast bättre. Idagr det tänkt att jag ska motionera lite igen, men ska äta riktigt både före och efter!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: