denisegrundstrom.blogg.se

"FLICKAN MED DEN SCHYSST FRIPPAN"

Kategori: Allmänt

Ja då var det onsdag igen och jag är på min onsdagsstädning som jag har en gång varje vecka. Åt en riktig brakfrukost innan jag startade dagen. Sminkade mig och fixade håret som känns helt onödigt nu då jag endå ser ut som ett skatbo i huvve då det är så fuktigt ute när jag går till tåget. Väl i Gävle sprang jag förbi pressbyrån och köpte mig den största kaffen dom har som jag sitter och sveper nu i hopp om att jag ska piggna till. Har först denna städning 8-12 sen 13-15 i stigslund, efter det ska jag möta upp pappas fru Hanna för att gå och test/köpa ett par vettiga skor som man kan jobba i, springa i (vilket aldrig lär hända..men det lät förjävla bra) och gå i :) så kommer jag hem med ett par idag så ska jag inviga dom runt Ockelbo ikväll..kanske drar med mig karln också så han får röra sig lite å :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: