denisegrundstrom.blogg.se

DÅ ÄR MAN TILLBAKA EFTER HELGEN

Kategori: Allmänt

Godmorgon läsare! 
Ursäkta för den riktigt kassa uppdateringen i helgen. Igår började på inlägget på mobilen men tänkte sen att jag skulle fortsätta på datorn men det vart aldrig så. Kan säga lite snabbt att i fredags vart det fest, som jag ångrade rätt så starkt i förrgår och som jag fortfarande hade ångest över igår. Så nej, nu får det var lugn.. ( fast det har jag sagt de tre senaste helger också iof..) 
Hur som haver så är det måndag idag och det var söndag igår . jajjemen, tro det eller ej så var det söndag igår och gubben min började jobba vid halv fyra tiden, så när han hade lämnat byggnade kallade jag hit towe så hon fick kolla på snyft film med mig och äta Toffifee! 
 
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv, då kommer Lisa och plockar upp mig också far vi till Sandviken där en flyttstädning väntar! - skönt att vara i Sandviken igen, hatar numera Gävle - uscha! 
dagen efter -
gårdagens smink och M's alldeles förstora kläder! 
u gotta love it ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: