denisegrundstrom.blogg.se

- MIN, BARA MIN!

Kategori: Allmänt

Sitter här i min ensamhet och scrollar igenom facebook. Hanna kanske skulle komma förbi strax! Har laddat ner en snyfft film som jag hade tänkt glo på medans M jobbar, för det lär jag väl inte få kolla på när han är hemma - One day heter den. 
 
Ska ta in kudde och täcke in till soffan och sova här inatt, det känns mycket bättre å sova här när grabben inte är hemma. Det känns inte lika ensamt på nå vis. Imorgon väntas flyttstädning i Sandviken :) kul å vara där för engångsskull. 
 

Jag måste bara få säga att jag älskar min karl så otroligt mycket! han är så sjukt underbar så det går inte att beskriva med ord. Jag blir mer och mer kär för varje dag som går, jag trodde inte det var möjligt - men tydligen. Nej jag blir nästa lite blöt i ögonen när jag tänker på honom, och att han faktiskt är MIN och ingen annans. Att just JAG har fått turen och leva med honom. Jag är väldigt lyckligt lottad!♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: