denisegrundstrom.blogg.se

WARM LOVELY BATH

Kategori: Allmänt

Tog mig ett riktigt varmt bad i hopp om att må lite bättre. Blev riktigt dålig nu på kvällen, så stoppade i mig en Ipren men det räcker verkligen inte.. måste nog ta två åt gången. Badkaret han inte ens fyllas till hälften innan jag började svettas som en tok och må väldigt dåligt, så drog på kallaste och kylde av mig lite och nu sitter jag här och taksvettas samtidigt som kroppen är iskall, händerna och fötterna ska vi inte tala om. 
 
Gjorde nyss i ordning ett glas med oboy och bredde två mackor, lingbolimpa med smör, aromat och ost på kan vara det godaste som finns. Helst ska det vara några gurkskivor på också men de var det slut på tyvärr! Jag ska dra igång säsong två av True Blood och lägga mig raklång i soffan och invänta Towe som skulle komma förbi på en kvällskaffe lite senare. Längesen man såg jäntan nu! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: