denisegrundstrom.blogg.se

NOVEMBER

Kategori: Allmänt

Ja nu var det ett tag sedan man blogga igen, ca en vecka sedan! Men nu tänkte jag dra igång igen. Vet inte riktigt varför jag inte har bloggat, jag har tagit kort på allting för att jag ska kunna blogga men jag har bara inte tagit tummen i arslet bara. 
 
I veckan har jag jobbat på som vanligt. I helgen var det halloween, men jag var slapp och höll mig hemma. I fredahs vart jag bort bjuden på fest hos Maria men vart inte långvarig. Ringde M vid 12 tiden så han fick komma och hämta mig. Sen igår skulle jag också iväg men hade verkligen ingen ork så jag och min älskade fina sambo myste hela dagen, sedan på kvällen skjutsade in hans mor&far till Läkerol Arena då det var hockeyfesten igår, sedan åkte vi in och hämtade dom på kvällen igen. 
bilder från i fredags

Kommentarer


Kommentera inlägget här: