denisegrundstrom.blogg.se

NARKOMAN

Kategori: Allmänt

Idag är jag hemma ifrån jobbet, det är nog lika bra det! För hua vad jag inte mår bra. Huvudet är svintungt och fyllt med snor, halsen strejkar och jag svettas/fryser konstant. Just nu är jag inne i " frysamomentet" så har packat på mig ett underställ, massa stickade tröjor, mjukisar, fodrade tofflor och en filt på det. Tekoppen sitter fastklistrad i min hand och jag har inga planer på att göra någonting annat än att försöka bli frisk. 
 
Ida ringde nyss och sa att hon var på en flyttstädning som vi egentligen skulle göra tillsammans idag, men riktigt så vart det ju inte. Men bara för att jag är hemma och ska ta det lugnt så har jag aldrig haft ett sånt här sug för att städa någon gång! helt stört. Men det är väl bara för att jag " inte får " som suget blir extremt. Justja, jag försökte förklara en sak för M häromdagen. Det bästa ljudet som finns för mig, ett ljud som ger mig rysningar, det är ett så grymt härligt ljud så det går inte att förklara..är ni med? som te.x vissa bilmotorer för M, kanske ett gitarrsolo för en annan och den tredje. Vet ni vad det är för mig? - när man hör hur dammsugaren suger upp allt skit från golvet haha, ni måste tro att jag är knäpp men det är faktiskt ett grymt härligt ljud ( just inge arbetsskadad..) det absolut bästa är när man dammsuger hallmattan! GOOSH allt grus som följer med och lämnar efter sig en riktigt ren jävla matta, ja det är fan det bästa som finns. End of story - this is me, Denise,  arbetsnarkoman.  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: