denisegrundstrom.blogg.se

MILJARDER RYSNINGAR

Kategori: Allmänt

Jag drog på mig en riktigt snygg outfit och gick till macken med Ida i telefonen. Jag hade mina nya snygga uggs på mig, med ett par matchande rosa kissie braxer och M's stora guns'n'roses tröja! riktigt stiligt. Bor man i Ockelbo då klär man sig efter vädret, så är det! 
 
Både jag och katten höll på få en hjärtattack alldeles nyss. Jag satt och pratade med Nellie i telefonen och känner att det kittlas på knät så jag drar dit handen utan att kolla och sen känner jag att det kryper på handen min, då har jag fått med mig en big ass spindel utifrån med meter långa ben som krålar omkring på min knäskål. Jag drar av ett högt skrik och katten flyger bokstavligttalat ut från vardagsrummet och fasadklättrar sedan vidare in till sovrummet och rullar ihop sig till en boll under sängen, och där ligger hon än. Stackarn.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: