denisegrundstrom.blogg.se

IN TOWN

Kategori: Allmänt

Godmorgon, är uppe i tid idag jag fast jag börjar 13. Jag ska ta halv tolv tåget in och hänga lite med Ida innan jag drar mig mot bomhus. Ska försöka ta en sväng förbi min snygga kusin också så hon blir nöjd :) när jag endå är i bomhus liksom. 
 
Igår var det en riktigt händelserik dag kan man säga. Jag jobbade först 8 - 12 hos min första kund sen hem till Ida för en liten snabblunch, hon drog vidare på nästa jobb medans jag och ewelina var kvar och fick nyckel. På ca 15 minuter då hade vi möblerat om hela hennes vardagsrum. Bara för ATT liksom... först tänkte vi bara ställa ihop allting i en klump i mitten av rummet, men det hade varit lite taskigt, så vi möblerade om och gjorde det riktigt fint istället. Sedan plockade Ewelina upp mig när jag slutat och vi åkte hem till Ida igen och började sedan storstäda. Sedan bara dog kroppen.. det måste ha varit de sista av min energi. Träffade även pappa en sväng och käkade lite mat och köpte nya strängar till gitarren och drömde oss bort inne på 4 sound. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: