denisegrundstrom.blogg.se

GULLEGRISEN

Kategori: Allmänt

Nej mina vänner, idag har jag faktiskt varit rätt så duktig när det gäller bloggandet. Det måste jag faktiskt själv erkänna, och ni kommer tillbaka på engång :) Suuuper kul! Men nu är snart andra säsongen av True Blood hemma så ska ta och glo på något avsnitt innan jag tar med mig katten under armen och hälsar på John en sväng. Vet inte riktigt hur många gånger jag har sätt TB nu, sjukt många gånger men är endå riktigt bra. Men har inte kollat på dom senaste säsongerna...men snart så, snart så! 
Gullhjärtat

Kommentarer

  • Ida Sandberg säger:

    Hey you girl jag har en fråga till dig! Vilket program redigerar du dina bilder i?

    Svar: Tjabba handsome! jag tar mina bilder med telefonen och kan då innan jag knäpper välja "färg" tex sepia, svartvit m.m. :)
    Denise Grundström

    2012-11-05 | 21:30:59
    Bloggadress: http://lovebyida.webblogg.se

Kommentera inlägget här: