denisegrundstrom.blogg.se

DÅ VAR DET MÅNDAG IGEN

Kategori: Allmänt

Tjabba tjena hallå! hur står det till ? - jag har precis kastat i mig lite käk och väntar nu besök, Hanna och Lina ska komma hit och hänga lite när M är borta och jobbar natt så jag slipper känna mig så ensam. Idag gjorde jag en flyttstädning i Sandviken i Björksätra. Det känns så konstigt att vara där, jag gick i högstadiet på Söderskolan just där och har inte varit där sen jag gick ut 9:an! så det var riktigt roligt att få se sig om där igen. Nästan så att jag vill åka och hälsa på lärarna där på skolan. 
 
När jag kom hem satte jag igång med lite matlagning. Hamburgare och pommes med en as god sallad på sidan fick stå på schemat idag. Och jävlar vad gott det var, tänk att jag alltid ska lyckas göra så god mat när inte Martin är hemma.. annars är det alltid han som står för matlagningen då jag är riktigt KASS i köket. 
Tufflan hjälpte såklart med i matlagningen
med M's snygga mekjacka på!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: