denisegrundstrom.blogg.se

COME OOOOON

Kategori: Allmänt

Godmorgon, termometern står på +10 utomhus men termometern i mig kropp är det lite värre med. Inte nog med att jag är snorig, troligen feber till och från och har ont i hela kroppen så har ju nu även fått hosta.. kul. Verkar inte vela bli frisk här än på ett tag, men tycker synd om mina kollegor som får ta min städningar nu när jag inte kan jobba. Ska göra allting för att jag ska bli någolunda frisk till imorgon, men hur bra är det å jobba om man är sjuk? för det första kanske jag smittar de kunder jag har och sedan lär jag aldrig bli frisk om jag tröttar ut kroppen, för jag kan säga er att det är faktiskt inte det lättaste att jobba som "städerska". 
 
Hur som haver så vaknade jag av att posten ramlade igenom brevlådan och katten kastade sig över mig och sprang ut i hallen, där var det kört. Har jag väl vaknat så är jag vaken.. suck to be me. Nu har jag sänt iväg M för att köpa lite smör och diverse saker så jag kan äta en stadig frukost med massa minaminer (vitaminer) så jag men lite hopp och tro blir bättre. Annars är det ryggläge med en bra film och massa filtar/täcken som gäller idag. Springer till badkaret då och då för att jag fryser, men blir inte där i så länge då jag börjar toksvettas efter cirkus 5 minuter...tough life.

Kommentarer

  • 4style säger:

    Tack så mycket för kommentaren, vi blir jätteglada. Kom gärna med kritik, bra som dålig och om du har något speciellt du vill att vi ska skriva om :) Kram

    2012-11-14 | 12:43:11
    Bloggadress: http://4style.devote.se

Kommentera inlägget här: