denisegrundstrom.blogg.se

SJUKLING

Kategori: Allmänt

Hej bloggen. Uscha säger jag bara, igår åkte vi ju hem till Ockelbo väldigt sent, var inte här förens strax efter ett på natten. Började känns mig riktigt dålig då, huvudet kändes dubbelt så stort och halsen började svälla igen, imorse när jag vaknade så var det rätt så lugnt men efter att M hade dragit på möte runt ett tiden så vart det bara värre.. svettades och frös, svettades och fröst.. var helt stört. Senare kom Lisa och knackade på och vi åkte till Ica och handlade lite, när vi kom ut därifrån var det som om någon drog ner en rullgardin. Jag var nästan helt borta och svetten rann bokstavligt talat av mig. Kom hem till dom och Danne var lika dålig han så Lisa serverade oss med Kan Jang, Alvedon och ingefära/honungs te så nu känner jag mig lite bättre. 
M kom dit när han var färdig inne i Gävle, och nu har vi återigen varit på affären så jag har lite å knapra på medans han jobbar dygn imorgon :( från 8.00 till 8.00 på fredag morgon.. inte lika roligt kanske, men men.. får umgås med Lisa hela dagen imorgon iallafall :) 
 
Justja! hon fixade även mina ögonbryn, noppa och färga så nu jävlar är dom fina och fräscha! Tack tack tack gumman, det var verkligen på tiden♥ 
Lyckligare än någonsin! 
 

Kommentarer

  • Matilda- mamma till Theo & bulle i ugnen säger:

    Say whaat! Jäklar vad roligt att ni funnit varandra, ni blir ett kanon par! :D

    Svar: Haha ja det är kanske inte det första man tror!;) men taack matilda, tack så jätte mycket :) Kramar
    Denise Grundström

    2012-07-19 | 09:36:40
    Bloggadress: http://Ahlundskan.devote.se

Kommentera inlägget här: