denisegrundstrom.blogg.se

SÅDÄR JA, NU BÖRJAR DET HÄNDA GREJER!

Kategori: Allmänt

Tjena hejsan! Igår vart det inge bloggande, hade tanken på det hela tiden men sen kom det upp något annat som jag började dona med så ja, det fick bli en bloggfri dag. Min dator håller på ger upp också.. helt otroligt vad en dator kan krångla, hatar skiten. Men hur som haver som bloggar jag senare om vad som hände igår för nu ska jag alldeles strax ta mig till tåget mot Gävle och dra på en arbetsintervju. Ett jobb som jag sökte genom arbetsförmedlingen för någon vecka sedan, dom ringde upp mig igår kväll och frågade om jag kunde komma - SJÄLVKLART! så jag hör av mig igen när jag är tillbaka i Obo :) Ska ta ett depåstopp hemma hos Ewelina innan jag åker hem också. Martin jobbar dygn, så hem har jag inge bråttom! 
Kameran är även död så kan inte lägga in bilder.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: