denisegrundstrom.blogg.se

ROADTRIP

Kategori: Allmänt

Hej! Nu är jag tillbaka igen. Det blir lite bloggande när jag är i Ockelbo när Martin jobbar, då jag inte har kvar nå surf på telefonen och han tar med sig datorn till jobbet när han jobbar så länge så han har någonting att göra på kvällarna. Så då kan det bli lite halv taskigt uppdatering. Men nu är jag iallafall tillbaka hos Ewelina och blir kvar här över natten. Idag har det varit en fartfylld dag. 
Började dagen med att Ewelina, Jocke och Daniella (min lillesyster) kom och våldgästade mig, sedan vart det lite käk på Atalanta (pizzeria i Obo) och sedan vidare upp till Ewelinas stuga och drack lite kaffe där innan vi slutligen åkte till Jädraås och mötte upp Martin och badade lite. 
Sedan vart det mot Hamrånge och hälsa på lite där, och ut till Bönan för att lämna av lillesyster och hämta lite saker åt mig. Så nu har jag min dator och mitt mobila internet med mig så jag även kan blogga när Martin jobbar! - jävlar vilken historia jag drog där. 
 
Joakim ska iväg på fest och jag och Ewelina ska bara mysa ner oss i soffan till någon film och snarka ikapp. Jag ska ta och söka lite jobb också då jag sa upp mig på mitt förra som jag nyss fått. Eller sa upp och sa upp jag provjobbade och märkte att det inte var någonting för mig, så nu är jag tillbaka ute på marknaden igen. 
Njuter av kvällssolen på ballen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: