denisegrundstrom.blogg.se

PANCAKE

Kategori: Allmänt

Nu har nästan halva dagen gått och jag börjar faktiskt bli lite seg nu efter att ha varit vaken sen innan sex imorse. Jag kastade mig lite snabbt i duschen sen åkte vi iväg till Ica och hämtade ut två paket som han fått på typ 30 kg tillsammans, sen vidare hem till svärmor på lite kaffe. Vi tog en promenad på någon kilometer med hundarna innan vi åkte ut på en lite sightseen här i Ockelbo. Jag som inte är härfrån hittar ju inte så bra, men nu hittar jag tamefan överallt. Förutom att jag var helt säker på att vi var i Torsåker när vi var här vid kyrkan i Obo..that sucks.
 
Idag fick det iallafall bli pannkakor med sylt och grädde till "lunch". Darling fick stå för stekandet så det sväva omkring pannkisar överallt här innan han var färdig och jag fick stå för att vispa 5 dl grädde för hand.. lite halv jobbigt sådär. Men nu ligger vi iallafall med paltkoma på soffan, Martin har redan somnat och jag ska nog sätta mig ute en sväng och hoppas på lite sol. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: